VREME TRECE, ANUL NOU VINE

CrestinTotal.ro

esti-tu-o-luminaAcum, la câteva zile distanță de anul nou, simt mai mult ca niciodată cât de repede trece timpul. Și în fiecare an parcă tot mai repede se apropie cumpăna următorului an. Nu știu dacă are de-a face cu faptul că îmbătrânim sau pur și simplu toți – indiferent de vârstă – simțim mai acut cum aleargă timpul cu fiecare an care se duce.

Ianuarie – De-abia a început anul. Mi-am scris decizii noi și 12 luni sunt mai mult decât necesare să pun în practică tot ce mi-am propus. Așa de mult timp, dacă stau să mă gândesc, încât nici nu trebuie să mă apuc de planuri chiaaar acum.

Februarie – A doua lună, un fel de extensie a primei. Amânarea e încă foarte justificată, doar mă recuperez încă după sărbători. Februarie oricum e un fel de marțea anului, iar marțea nu e încă panică cu privire la ce am de terminat în săptămâna…

Vezi articol original 213 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

