MĂRTURIE: Am avut nimic, am pierdut totul!

{:ro}Lupta cea bună{:}{:en}The good fight{:}{:es}La buena batalla{:}

Dumnezeu să vă binecuvânteze pe toți. Mă bucur că vă faceți timp să citiți ceea ce vă scriu. După cum bine știți din mesajele postate până acum, mă aflu în penitenciarul din Botoșani. Aici nu se întâmplă prea multe lucruri, însă când se întâmplă ceva și am convingerea că Dumnezeu a lucrat la acel ceva, fac tot posibilul să vă scriu despre acel lucru, pentru slava și gloria lui Dumnezeu.

img_1155 Vladimir Nedelea la Biserica „Betleem” Dorohoi în data de 18.XII.2016

Așa am făcut și acum. Am stat de vorbă cu Vladimir, colegul meu deținut și fratele meu în Hristos, câteva ore în fiecare zi (de fapt, în toate cele trei zile de Crăciun). Am scris ceea ce Vladimir mi-a spus despre viața lui. Am scris această mărturie extraordinare sub forma unui interviu. Sper ca aceste rânduri să fie de folos celor ce le citesc.

Vezi articol original 2.733 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

