Comentariul politic

Marius Cruceru

Mă declar incompetent, incompatibil și intoxicat de comentariul politic. Astăzi am fost la Biserică, la Euharistie, la Cina Domnului. M-am întîlnit cu frați și surori. Unii dintre ei au alte opțiuni politice decît mine, alte așteptări de la ce se întîmplă în țară. Pe unii i-au rănit ironiile mele legate de situația politică din țară.

Zilele acestea mi-am dat seama de cîtă apăsare și ură poate strecura între prieteni, frați, rudenii, coreligionari comentariul politic public.

Am opiniile mele politice și, la cerere, le fac publice, dar zilele acestea am ales altă modalitate de a mijloci pentru țară.

Chemîndu-mi prietenii la post și rugăciune, cred că mă voi abține și de la comentariul politic.

De ce?

sursa alamy stock photo sursa alamy stock photo

Vezi articol original 386 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

